Eerste twee weken school

Hallo allemaal :D:D

Het is hier kwart over tien ’s avonds dus moet zo eigenlijk wel slapen, maar ik moest toch maar eens van mezelf weer een blogje schrijven.
Ik heb net ongeveer twee weken van school gehad, het grote gedeelte is best makkelijk. Je maakt heel veel aantekeningen en je krijgt al een deel van de punten door gewoon aanwezig te zijn en mee te doen. Alleen American History vergt wel veel tijd, omdat die kerel vet veel huiswerk opgeeft, het is een klein mannetje met snor dat opvallend angstaanjagend is😄. Voor dat vak heb ik maandag ook een proefwerk van het eerste hoofdstuk. Voor de rest heb ik morgen een soort testje voor handwerk en dat is het zo’n beetje. Bij Spaans kan je bonuspunten krijgen als je een zak snoep meeneemt😛, Ms Wattles deelt dat namelijk uit als iedereen het huiswerk heeft gemaakt, wat echt letterlijk 1 minuutje kost😀 ze is geniaal. Mr. Mallow die ik heb voor Psychology is echt super super cool!!! Hij geeft heel leuk les en is gewoon een vet toffe kerel, helemaal oke😎. Hij heeft het gelijk de eerste les al voor elkaar gekregen dat ik in het Cross Country team ging, want hij is de coach daarvan. Cross Country is best leuk, het houdt in dat je elke dag na school 4 of 5 mile rent met het team, het is best lastig in de zware lucht hier, maar het is wel heel leuk! Morgen krijgen we onze uniformen en maandag is onze eerste wedstrijd, spannend!
Morgen is ook gelijk de eerste Football wedstrijd :D:D waar ik gratis heen kan aangezien ik nou een ‘atleet’ ben. Na de wedstrijd is er een dance ding, maar niet met de enorme jurken nog hoor😛 het is een ‘casual dance’ jaja. Dus das allemaal super leuk!!
Ik ga morgen ook audities doen voor de musical😀, het is een revue van verschillende liedjes van Rodgers&Hammerstein (van de sound of music bijv.) en ik ga voor de auditie ‘sixteen going on seventeen zingen’😛 Yayzz
Voor de rest moet ik wel nog heel erg wennen hier, ik voel me op school soms nog best alleen, maar als ik gewoon blijf meedoen aan dingen dan komt dat vanzelf wel goed. Ik ga waarschijnlijk ook meedoen aan de Spaanse club, nee daar praat je geen spaans maar je doet dingen die te maken hebben met de cultuur. Zoals mexicaans eten of bepaalde feesten vieren met z’n allen😀 dat zal dus best wel heel erg leuk worden denk ik.
Oh en gym is niet zo erg, de motivatie van iedereen (inclusief de leraar) is zoals dat van mij in Nederland, of nee misschien nog erger zelfs. Als je een beetje  meedoet dan heb je gewoon een A. Voor de rest moet je op school super veel aantekeningen maken, die wel allemaal al netjes voor je in een Powerpoint staan om over te schrijven, maar het doet alsnog pijn aan je handen.

Nou even over de rest😀, vorig weekend heb ik koekjes gebakken die heel goed gelukt waren!! Dus nu ben ik bang dat ik heel vaak koekjes moet gaan bakken, wat een straf!
Ik had nog iets wat ik wilde vertellen, waarvan ik nog zei “I’m so gonna blog about this” maar dat ben ik dus vergeten -.-

Nou ja mensen, fijne vrijdag daaro, ik ga slapen en dan wordt ik ook uiteindelijk wakker in jullie vrijdag.. jaja

kus, ik mis jullie🙂 en als je m’n skype wil dan moet je maar even een mail sturen :D:D:D Oh en als je een mail stuurt, misschien antwoord ik niet door de weeks omdat het echt gestoord druk is met school enzo, maar in het weekend mail ik sowieso terug!!

Tabee en de meerderheid: veel plezier met het begin van je studie!!! en je nieuwe woonplaats!!!

Ratata

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

5 Reacties op “Eerste twee weken school

  1. Visssie, wat leuk zeg dat je al die dingen doet!! En haha: ik zie je al zo’n eind rennen😛
    Mijn intro liefies vonden het mops-verhaal ook leuk😛 net als mijn ouders trouwens… Dus ik zou zeggen: als je meer Amerikaanse taferelen ziet geef ze even door😛
    Ik ben gisteravond terug gekomen van mn intro, en dat was echt super leuk!!😀 Ik heb ook best zin om te beginnen, alleen zou het wel fijn zijn om een kamer te hebben maarja :S Ik heb gelukkig een opa🙂

    Heb je eigenlijk al leuke steden gezien? Of weet je wanneer je naar Florida gaat? Zooooo vèèèt!!!

    mis jou touw, maar tot spreekze🙂

    Xxxx

  2. Ik schrok toch heel eventjes.
    Anne Vis, een atleet… o.O
    Maar dat verhaaltje over die gymles maakt het weer goed xD
    Mss moet je bij de spaansclub gewoon ook inlassen dat je eens per maand er de Dutchclub van maakt .
    BOERENKOOL MET WORST, OHYEAH

  3. haa die vis, wat een leuke verhalen haha en zoals jinthe al zei: we willen meer écht amerikaanse dingen horen, zo grappig!
    Elke dag 4 of 5 mile rennen? jeeej, op dat gebied ben ik t niet eens met dok, dat gym verhaal maakt t wel beter, maar niet goed;p maar ik vind t erg stoer van je dat je dat allemaal doet!
    Zijn de vakken verder moeilijk? of is t echt zo simpel als ze altijd zeggen;p

    nja, nog heeeeul veel plezier, en gwn lekker verhaaltjes blijven schrijven!

    (en Jaaaa doe de boerenkool met worst! (als je dat lekker vindt;p))
    En hoe ging je auditiee???

  4. Lieve Anne, leuk om dit alles te lezen, ik volg je.
    Ga je ook een Amerikaans rijbewijs halen?
    Hier in Nederland begint de herfst, wel wennen na zo’n natte zomer, ha, ha.
    Ik hoop dat jij beter weer hebt, ik hoorde van iemand dat het daar in de winter heel koud kan worden.
    Liefs (tante) Tineke

  5. Hi Lieverd,

    Wat een leuke verhalen allemaal op je blog!!!!.
    Lukt het allemaal een beetje??.
    En wat een keiharde ben je zeg met al dat gehardloop, vind je het nog steeds leuk😛.
    Leuke foto’s waren dat b.t.w.🙂.
    Zoals Tineke ook schrijft, de zomer is foetsi, Erg fris opeens s’avonds.
    Vandaag lekker veel gewandeld, mam was weekend hier en heel gezellig🙂.

    Dikke koessssssssssss vanuit koud kikkerlandje😛. LOL.

    Knuf, Esh.

Geef een reactie

