:D

Hee iedereen,

Ik kom net (twee uur geleden) van mijn tweede les Tae Kwon Do vandaan, dit keer geen hitte uitslag, jeej!! Natuurlijk ben ik naar Tae Kwon gegaan in Jaylen’s auto (ik kan nu al lang niet meer bij houden hoe vaak ik in een auto heb gezeten). Jaylen’s auto is een Chrysler convertable, super vet ook al ziet je haar er niet uit als je zonder dak achterin hebt gezeten. We gaan bijna eten (het is zeven uur) en ik heb honger!!!
Begin deze week moest ik me laten registreren voor school, het begon al goed… Mijn papieren waren niet aangekomen bij school dus wisten ze niet dat ik bestond… Maar goed de volgende dag was dat gelukkig allemaal geregeld en kon ik me wel registreren. Eerst moest ik een ID kaart voor school laten maken. Behalve dat de foto niet echt heel geweldig was, kreeg ik ook een andere achternaam: Phipps…..

Pauze… ik ga even eten

en ik ben weer terug.

Ik had noodles en gefrituurde garnalen, die dan eigenlijk gewoon als kibbeling smaken. Alleen mijn kleine zusje en ik aten hier, dus aten we en keken we tv tegelijk😛 Ze hebben zelfs handige tafeltjes die je voor de bank kan zetten voor je bord😄 geniaal. Een beetje America’s got talent kijken :P… Achja, terug naar m’n school stuff… Ik heb mijn rooster en alles gemaakt en gekregen, jammer dat het redelijk snel werd opgegeten door een van de honden (waarschijnlijk dezelfde die mijn onderbroek in stukjes heeft gescheurd), waardoor ik twee lokalen mis😛 Nou ja ik weet tenminste wat voor vakken ik neem (ze hebben trouwens echt die grote kluisjes en je mag je tas niet dragen in school dus moet je daadwerkelijk met je boeken door de gang hobbelen). Eerste uur heb ik chorus, dat lijkt me wel super vet, beetje zingen in de ochtend :D:D. Tweede uur is American History, derde is English (american literature). Vierde uur is physical education (jeeeeeeej), daarna lunch😀. Dan heb ik het vijfde uur Psychology, daarna Crafts (pottenbakken en dat soort dingen) en mijn laatste uur is Spanish. Elke dag heb je dezelfde vakken, dat betekent dus ook dat ik elke dag gym heb… Ach dat overleef ik ook wel weer he🙂. Vannacht had ik een droom over school, dat ik te laat kwam voor elke les, echt afschuwelijk! Zal vast niet gebeuren, mensen willen me vast wel helpen als ik ze met puppy oogjes aankijk en vraag welke kant ik op moet. Morgen is mijn eerste schooldag dus dat is best spannend en ik heb er super veel zin in!!
Nou eens even zien wat ik nog meer heb gedaan… Oh er was een duitse jongen hier voor twee dagen, omdat zijn gastgezin nog op vakantie was. Hij was echt heel knap🙂 voor de rest was hij helaas niet zo interessant want hij was best stil en onzeker over zijn engels, maar hij was best aardig🙂. Hij gaat niet naar de zelfde school als ik, maar een duits en een thais meisje doen dat wel. Het thaise meisje heb ik al ontmoet en die is best grappig en ze lacht lief. Deze week (vandaag nog)  ben ik ook een paar keer naar het winkelcentrum geweest en ik heb twee paar schoenen gekocht😀
Er is trouwens ook echt iets geniaals Amerikaans voorgevallen,  echt de ultieme luiheid! Ik heb een dikke, vette, rolmops van een mevrouw haar hond zien uitlaten vanuit haar auto! Ze reed heel langzaam en zodra de hond had gepoept stopte ze, liet hem in de auto en reed weer naar huis. Echt te bizar voor woorden.
Ik heb trouwens zo’n lief klein zusje, ook al is ze ONTZETTEND druk. Ze is zo vrolijk en ze geeft me telkens dingetjes van verzamelingen die ze heeft:). ’t is echt een schatje.
Ohw ohw!! Ik heb ook japans gegeten, je weet wel met zo’n coole kok die dingen recht voor je neus klaarmaakt, je zou verwachten dat zo’n gast Japans is maar die van ons was indonesisch (WHUT). Het was wel heel erg lekker! We waren met z’n vieren, mijn grote zusje, haar vriendje en een vriend daarvan. Er waren  nog vier mensen die aan dezelfde tafel zaten en een (heel knappe) jongen (met vriendin) begon een beetje met ons te praten. Toen hij ontdekte dat ik uit Nederland kwam ging hij het hebben over klompen en of ik die had enzo😄. Hij ging onze leeftijd raden en bij mij zei hij : ‘I don’t know what’s your age, cause you look like a doll’.😄 Ik houd van Amerika!!

Oh Yeah, Squidlauncher!!

XX

3 Reacties op “:D

  1. hehehe, ik zie me de rolmops al voor me xD
    Mijn mailtje had ik trouwens gestuurd voordat ik dit had gelezen, dus ik heb al antwoorden en onze telepathie werkt nog want jij zegt squidlauncher en ik ook en dat is leuk😀

  2. Haha, super leuke verhalen :D:D
    Ik ben net weer terug uit het saaiere duitskand, waar ze Duits pratenn :S Maar het was wel leuk :D:D:D😛
    oei, iedere dag gym past wel erg bij je ahum, maar misschien gaan ze ook wel is golfen ofzo?? Dat zou dan wel weer leuk zijn… En ooo zo geweldig om met je boeken te hobbelen!!!!

    veel liefs van mij🙂

Geef een reactie

