Home =)

Ik ben een beetje slaperig en sloom van de anti-allergie pillen die ik heb gehad… Dus wie weet wat voor grammatica of spellings fouten ik ga maken in deze staat. Ik ben hier nu pas 2 volle dagen en het is super vet. Herrin is maar een klein stadje met ongeveer 18000 mensen en Energy (daar WOON ik) maar 1100 mensen. Toch hebben ze hier alles en met alles bedoel ik ook ALLES. Ze hebben een bowling baan, Dairy Queen (ijs en nog meer ongezonde happen), Walmart, pharmacy, enorm veel sportvelden, een High School… Nou ja ga zo maar door. Eergister toen ik aankwam heb ik gelijk al een beetje Amerika geproefd, door het chocolate peanutbutter icecream. Hoe gek het ook mag klinken, het was best lekker, althans als je er niet te veel van in je schaaltje (SCHAAL) had. Gisterochtend had ik donuts voor ontbijt😄 wie bedenkt het ook, maar ik vind het niet erg ghehe. Ik ben toen voor het eerst in een Walmart geweest jaja!! Vandaag weer maar een veel grotere, het was echt enorm en ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat het letterlijk alles had. Vandaag ben ik naar het winkelcentrum geweest met mijn oudste zusje en haar vriendje. Ik heb een Iced Cappucino gehad met slagroom en chocolate sprinkles. Lekker!! Ik heb ook een zonnebril, een sportbroek en een topje gekocht. Daarna ben ik samen met mijn zusje en haar vriendje naar Tae Kwon Do geweest, dat was ook vet! Behalve dat ze daar geen airconditioning hadden en geloof me dat je zweette. De coach is een coole kerel (snorkebab, snorrie, Schnurbart). Ik heb de basisposities geleerd en twee trappen en wat verdediging. Na de training had ik overal jeuk en dat bleek een hitte-uitslag te zijn, nice… Nou ja ik ben helemaal verzorgt enzo, hopelijk wen ik snel aan het weer want het is best warm maar het ergste is dat de lucht zo dik is. Gelukkig hebben ze hier in zo ongeveer elk huis en elke auto airconditioning.
Eigenlijk had ik vandaag naar school gemoeten om me te laten registreren en dat soort dingen, maar dat zijn we vergeten… Ach ja mijn mama zei dat ze morgen school wel zal bellen en dan kwam het allemaal wel weer goed. Het is trouwens vet grappig, ze staan hier op rond 7 uur of 8 uur en gaan zo tussen negen en tien naar bed. Tot nu toe gaat dat nog best goed bij mij. De mensen hier zijn ook super aardig… Ookal ben ik hier pas twee dagen, ik begin al een beetje te denken in het engels… Ah well, anyways
Nou ja… ciao bellas enzo

Carrrrrribaa

4 Reacties op “Home =)

  1. Hee Anne,

    Hier Marieke en Tom vanuit praktisch de andere kant van de wereld. Gaaf dat je het daar zo naar je zin hebt tussen de Amerikanen. De warmte zal wel wennen want dat doet het hier ook😀. Super dat je je blog bij houdt, we zullen het zeker blijven lezen.

    Veel plezier daar!!!

    X Marieke en groetsels van Tom (Vanuit Ghana)

  2. Hitte-uitslag, klinkt kuttig😮 Vreemd, dat de lucht daar heel anders is.
    Hopelijk kommt es alles guuuut.
    Oja, en pap aan met/maak foto van de Schnorr, danku!😀
    luvvvya

  3. Anneeee😀

    zoo leuk om je blog te lezen! Ik ga het echt elke keer lezen en ik zal proberen regelmatig een reactie te plaatsen😉
    Haha school vergeten, hoe kan het ook anders! Woow, hitte uitslag, dat is ook niet erg chill lijkt me. Maar wel lekker sportiefbezig geweest dus met de Tao Kwon Do😛
    veel plezier daaroo!!

    xxx Aniek

Geef een reactie

