Hallo

Nou jongens, dit is dus mijn blog… Over anderhalf uur zit ik in de bus naar Schiphol en dan begint het echte werk! In totaal ben ik vanaf 1 uur vannacht aan het reizen, 26 uur lang, reken maar eens uit hoe laat ik daar pas ben, hehe. Gelukkig heb ik mijn luxe nieuwe mp4-speler mee die tot wel 24 uur door kan spelen. Zenuwachtig ben ik nog niet, misschien als ik zo meteen mijn mooie sts high school shirt aan doe. Ach ik zie het allemaal wel, veel plezier in het koude kikkerlandje :):)

xx tot snel

Een Reactie op “Hallo

  1. JE BENT AAN ‘T VLIEGEN!!! of eigenlijk, ik denk dat je nu ergens op het vliegveld in Londen staat…. Met je shirt en je tas :D:D
    Maar goed, nogmaals heeeeel veel plezier en tot snel ja😛

Geef een reactie

